Карта сайту

Конкурс для соціальних підприємців та імпакт-бізнесів!

29.11.2023

Український соціальний венчурний фонд (USVF) оголосив про старт конкурсу серед соціальних підприємців та імпакт-бізнесів, які пропонують сталі та/або інноваційні рішення й продукти для розв’язання нагальних соціальних, екологічних, культурних викликів як на рівні громади, так і на рівні країни та світу.

Конкурс проводиться в рамках проєкту «Партнерство задля впливу», який реалізується за фінансової підтримки програми DG NEAR ЄС та в партнерстві з EVPA, а також за підтримки CIVIC.

В межах ініциативи буде надана фінансова підтримка щонайменше п'яти українським компаніям на суму до 33 000 євро, з яких:

  • 75% буде надано у вигляді грантів - безповоротної фінансової допомоги.
  • 25% буде надано у вигляді поворотної фінансової допомоги, яка підлягає поверненню до фонду протягом 12 місяців з моменту отримання коштів на рахунок.

Для участі запрошуються активні соціальні підприємства та імпакт-бізнеси, які відповідають таким критеріям:

  • компанія повинна мати офіційну реєстрацію юридичної особи (копія свідоцтва про реєстрацію повинна бути надана разом з аплікаційною формою);
  • компанія має офіційно працювати на ринку не менше двох років;
  • компанія має регулярно подавати податкову звітність (копії податкових звітів за 2021 та 2022 роки мають бути подані разом з аплікаційною формою);
  • річний оборот компанії повинен бути більше 1000000 грн;
  • компанія повинна мати формалізовану мету соціального впливу або мати намір і бути готовою переорієнтувати свою бізнес-модель на досягнення соціального впливу нарівні із отриманням прибутку і бути готовою закріпити це в управлінських документах компанії;
  • компанія має чітко визначені потреби у фінансуванні, спрямовані на розвиток та масштабування бізнесу з подальшим збільшенням соціального впливу.

Фізичні – особи підприємці можуть подавати заявки виключно у партнерстві з будь-якою юридичною особою.

Фінансова підтримка може бути використана для:

  • Збільшення обсягів виробництва товарів або кількості наданих послуг.
  • Масштабування завдяки розширенню географічної присутності /диверсифікації клієнтських сегментів (продаж товарів або надання послуг у нових регіонах або на ринках, на які раніше не орієнтувалися).
  • Масштабування за рахунок розробки нових товарів/послуг.
  • Покращення якості існуючих товарів або послуг.

Дедлайн подачі заявок 10 грудня 2023 року.

Більш детальна інформація про умови участі та подача заявок на сайті організатора за посилянням: https://www.usv.fund/.../open-call-for-social-impact...