Карта сайту

Робота Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради спрямована на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)

08.04.2020
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 №211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби  COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами), розпорядження Харківського міського голови від 11.03.2020 №50 (із змінами) Департаментом адміністративних послуг та споживчого ринку постійно проводиться відповідна робота.
 
• На постійній основі вживаються заходи щодо запобігання поширення на території підприємств сфери споживчого ринку та харчової промисловості міста Харкова гострої респіраторної хвороби COVID-19, а саме:
- забезпечено проведення нарад з керівниками підприємств торгівлі та харчової промисловості міста з питань профілактики розповсюдження вірусу;
- забезпечено розповсюдження інформаційних матеріалів;
- працівниками Департаменту у складі міської комісії щодо контролю за виконанням Комплексного плану протиепідемічних заходів реагування на поширення випадків гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом в березні місяці проведено обстеження 15 торговельних центрів та ринків міста; 
- підготовлено списки об’єктів критичної інфраструктури у сфері споживчого ринку та харчової промисловості, які мають право працювати у період карантину відповідно до норм чинного законодавства.
 
• На період карантину в Центрі надання адміністративних послуг м. Харкова та його територіальних підрозділах з 17.03.2020:
- запроваджено прийом відвідувачів виключно за попереднім онлайн-записом на сайті dozvil.kh.ua, або через Call-центр за телефонами;
- забезпечено надання через ЦНАП у період дії карантину невідкладних адміністративних послуг за окремим переліком відповідно до постанови КМУ від 20.03.2020 №242;
- змінено графік прийому відвідувачів;
- обмежено кількість одночасного перебування очікуючих заявників у приміщеннях ЦНАП;
- забезпечено розміщення інформаційних матеріалів щодо профілактики захворюваності на ГРВІ та коронавірус;
- забезпечено постійне інформування одержувачів послуг щодо використання електронних сервісів задля отримання послуг і т.ін.
 
В період карантину значно збільшилась кількість консультацій суб’єктів звернень через Call-центр за допомогою голосових каналів зв’язку.
 
Майже вдвічі збільшилась кількість консультацій, які надаються через електронні сервіси ЦНАП (електронна пошта, електронний кабінет, функція зворотного зв’язку через сайт ЦНАП).
 
• На веб-сайті «Підприємництво та споживчий ринок міста Харкова» створено окремий інформаційний розділ для бізнесу під час карантину, який містить актуальну інформацію та системно оновлюється. Цей розділ  дозволяє підприємцям, перш за все, отримувати офіційну інформацію, вже зібрану в єдиному місці. 
 
На сайті вже доступна інформація про діючі обмеження для МСБ з метою протидії поширенню захворювання COVID-19, перелік заходів державної підтримки, відповіді на головні питання від бізнесу.
 
Ресурс постійно наповнюється корисними посиланнями, порадами фахівців та новинами для підприємців.