Карта сайту

Співробітники центрів адмінпослуг вчаться діяти в конфліктних ситуаціях

04.04.2019

Представники Управління патрульної поліції у Харківській облаcті Департаменту патрульної поліції 3 квітня провели семінар у Регіональному центрі послуг.

Як повідомила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська, в зв'язку з тим, що в законодавство вносяться зміни і розширюється перелік послуг центрів, для персоналу постійно проводять навчальні тренінги та семінари. Після прийому на роботу співробітники ЦНАП знайомляться зі стандартом обслуговування, вивчають нормативно-правові акти. Крім того, проводяться психологічні тренінги для профілактики емоційного вигорання.

Зараз було вирішено звернутися до Управління патрульної поліції з проханням провести роз'яснювальні семінари, присвячені правилам дій в різних ситуаціях, з якими стикаються адміністратори. Наприклад, коли заявник може проявляти агресію, не хоче виходити з приміщення після закриття, свідомо чи не спеціально зіпсував майно, пред'явив чужий паспорт тощо.

Інспектор відділу зі зв'язків з громадськістю Управління патрульної поліції в Харківській області Департаменту патрульної поліції Микита Синєгібський відповів на питання адміністраторів про те, у яких випадках слід викликати поліцію і в цілому про функції та повноваження правоохоронців. До цього він провів такий же семінар у Салтівському районі.

«Превентивна функція – найголовніша. Було питання, що робити, якщо відвідувач прийшов у стані алкогольного сп'яніння, поводиться агресивно і заважає іншим громадянам. Однозначно можна викликати поліцію, оскільки це може розцінюватися як дрібне хуліганство і поява в стані алкогольного сп'яніння в громадських місцях. Якщо людина вважає, що його права порушені, вона завжди може викликати поліцію», – підкреслив правоохоронець.

Вікторія Китайгородська повідомила, що семінари за участю поліцейських вже пройшли у територіальних підрозділах Центру адмінпослуг Основ'янського, Слобідського, Шевченківського, Новобаварського, Індустріального та Київського районів.

«Ми бачимо позитивні відгуки наших співробітників і сподіваємося, що подібні заходи дозволять нам зберегти позитивний імідж центрів і найголовніше – довіру споживачів послуг. Для нас важливо, щоб заявники йшли не з образою, а з розумінням ситуації, а адміністратори знали, як правильно себе поводити», – зазначила директор департаменту.

Джерело: офіційний сайт Харківської міської ради, міського голови, виконавчого комітету http://www.city.kharkov.ua/