Карта сайту

Представники громадських організацій перевірили на доступність Регіональний центр послуг

13.07.2018

Регіональний центр послуг відвідала віце-президент Харківської міської громадської організації інвалідів «Креавіта» Олена Шингарьова. Вона на особистому прикладі перевірила центр на доступність для людей з обмеженими можливостями і відзначила високий рівень створеної інфраструктури.

Зокрема, біля Регіонального центру відведені спеціальні місця для паркування, зроблені пандуси. На центральній двері є кнопка, при натисканні якої рух сповільнюється, і людина з інвалідністю може спокійно потрапити в приміщення. У центрі встановлені низькопідлогові термінали для реєстрації в черзі. Не має високих стійок, робочі місця адміністраторів обладнані для прийому людей з інвалідністю. У приміщенні є вказівники, які ведуть в санітарну кімнату.

«Вмикач світла знаходиться на нормативній висоті 90 см, людина на візку може легко заїхати і включити світло. Є поручні, дзеркало знаходиться на нормативної висоті і регулює кут нахилу, людина на візку бачить себе цілком і повністю. Також звернемо увагу на гачки, якщо людина приїхала в верхньому одязі або хоче повісити сумку, то можна скористатися двома гачками, які тут встановлені. Санітарна кімната обладнана всім необхідним для повного комфорту», – зазначила Олена Шингарьова.

Також в Регіональному центрі зроблені тактильні лінії, за якими орієнтуються люди з проблемами зору. У зоні ресепшн є книги шрифтом Брайля. Адміністратори центру знають мову жестів.

«Це дуже важливо, що люди з інвалідністю, люди, які пересуваються на інвалідному візку – можуть самі приходити до Регіонального центру послуг і вирішувати свої проблеми, займатися оформленням необхідних документів. Раніше через те, що такі центри були недоступні – люди з інвалідністю делегували свої повноваження і приходили соціальні працівники. Зараз людина сама приїжджає і отримує або консультацію, або документ, який необхідний. Це абсолютне включення в життя міста, людина відчуває себе самостійним, розуміє, що вона сама може вирішити свої питання, це можливість здійснення своїх прав», – підкреслила Олена Шингарьова.

Питанню доступності центрів адміністративних послуг, зазначила директор Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Вікторія Китайгородська, місто приділяє велику увагу. Середня кількість звернень серед людей з обмеженими можливостями тільки в Регіональному центрі послуг становить більше п'ятдесяти в місяць.

«При проектуванні Регіонального центру послуг ми проводили консультації з представниками Харківської міської організації інвалідів «Креавіта» та іншими громадськими організаціями. Ми врахували їх побажання і реалізували всі можливості для людей з інвалідністю. Ці ж побажання, звичайно, будуть реалізовані і при будівництві, реконструкції інших центрів, які найближчим часом відкриються в Холодногірському і Слобідському районах. Але варто зазначити, що районні центри надання адміністративних послуг також обладнані всім необхідним. На вході в приміщення обладнані пандуси, де немає такої можливості – працюють ліфти. Людина натискає кнопку, виходить адміністратор і включає підйомник», – розповіла Вікторія Китайгородська.

Інвалідів І та ІІ групи у всіх центрах надання адміністративних послуг приймають без черги. Є можливість попереднього запису на прийом.